zondag 5 maart 2017

Restjes uitdaging #8


Hoi allemaal, 

Het is alweer de laatste dag van de krokus vakantie, 
dit berichtje is dan ook ingepland want we zitten dit weekend lekker
in Center Parcs! Port Zelande deze keer ;-) Straks zijn we alweer thuis
en kan iedereen morgen weer naar school! 

Maar vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Restjes uitdaging
alweer de 8ste ! Super leuk dat jullie allemaal weer meedoen
om jullie restjesberg wat kleiner te maken, en toch nog
prachtige creaties ermee te maken ;-)

Er waren weer genoeg inzendingen! 
Dus dat wilt zeggen dat er een klein prijsje uitgaat ;-)
De winnaar deze keer iss........ nr 14.

En dat is Petra L  

Gefeliciteerd!! 
Stuur je me een mailtje met je gegevens?   

Deze keer gebruikte ik deze allerlaatste restjes van de papiertjes
van Studio light "Chalk"...
Vond ze erg leuk om te gebruiken maar nu zijn ze alweer op :-)


 Ik gebruikte als basis kraft cardstock, 
ik kleurde de digi stempel in met mijn copics 
en maakte het nog neutraal met blauw-roze zodat het voor 
elke geboorte kan dienen ;-)
Vinden jullie dat goed gelukt?

Dan nog tekst en enameldots en klaar! 



11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer Anneke. Ik heb laden vol restjes, maar kan me er nooit toe zetten. Koop liever wat nieuws. hihihi. Maar jullie vind ik allemaal klasbakken er mee. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi weer dit restjeskaartje Anneke...Ik ga deze keer ook proberen mee te doen ...
    en fijn dat jullie van weekje vakantie hebben kunnen genieten
    Morgen is er weer rust en regelmaat in huis...alles op uur en tijd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig restjeskaartje Anneke! Ik probeer weer mee te doen hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje geworden met de restjes.
    Ik ga ook weer meedoen! Morgenmiddag mee aan de slag,heb knutsel middag ingepland :)
    Groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie restjeskaart! Hoop dat je genoten hebt van je weekje vakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk restjeskaart, Wou meedoen, maar ik mss de inlinkz.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè, wat heerlijk zo'n weekje. Genieten met de kleine meid! En je restjeskaart is ook weer super. Ik heb een bakje op mijn bureau met restjes, dus ik ga ook aan de slag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg lief kaartje, leuke digi. Ik hoop dat je genoten hebt van je weekje vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kaart Anneke ! Erg mooi papier !
    Gefeliciteerd Petra !
    In Port Zélande zijn wij ook al geweest ! Zo leuk met de wildwaterbaan buiten !
    Ik doe ook weer mee deze maand hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk om mijn naam als winnaar te zien. Ik heb je gelijk een mailtje gestuurd. Top en hartelijk dank.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik vind het zeer fijn
als jullie een reactie achterlaten ;)
Liefs Anneke